㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

آدرس موفقیت نونوچه ستان

جوجه های نونوچه از اونجایی که مردم نونوچه ستان موفق هستند. یه آدرس براتون گذاشتم تا بیاید رمز موفقیت نونو های جوون رو بدونید چیه!! (هه هه هه هه ما نونو ها همه چیزای خوب رو به خودمون می چسبونیم)



آدرس موفقیت نونوچه ستان : بزرگراه توکل ، بلوار آرامش ، خیابان آزاده
میدان عمل ، مجتمع نشاط ، واحد پشتکار ، پلاک 20 ، منزل خوشبختی

نظرات 23 + ارسال نظر
بهاره چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ب.ظ

شنبه: با نگاهی عاشقانه مست شدم!

یکشنبه: به او گفتم گرفتارت شدم.

دوشنبه: همچو لیلی عاشق صحرا شدم!

سه شنبه: بی وفایی کرد و من گریان شدم.

چهارشنبه: اسیر هجرانش شدم.

پنج شنبه: او رفت و من درعاشقی فانی شدم!

جمعه: بی او تنها شدم و از تنهایی مردم

هه هه هه هه بازم بهاره خانم تشریف آوردند...
عجب comment براااااااااااااااااااااااااام فرستادید
هه هه هه هه ما تو نونوچه ستان جمعه نداریم ناناسی... پس شما هنوز زنده اید
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

فرداد چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:25 ب.ظ http://ghabe7.blogsky.com

سلام
یعنی من رو هم راه میدن؟

به به جنباب یار نسترنی... از این طرفاااااااااا
این شکلی راه نمیدن... این شکلی راه میدن...
باید قده یه گوساله ماده ذوق مرگ بشید
دیدید این شکلی... حالا چون من وقت نداشتم عجله ای توضیح دادم
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

بیتا چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:21 ب.ظ http://khaste-nabash.blogsky.com

چقد دوره ه ه ه ه ه !!!! من با پای پیاده گناه دارم نمی شه حالا یکم نزدیک ترش کنین
ثواب داره ها

خوف شما با اتوبوس واحد بیاین... واستون ارزون در میادش بگین یکی از جوجه های نونوچه ام... رایگان حساب میکنن که هیچ... سر پیچ ها هم اتوبوس رو میدن تا شما برونید
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

مرتضی چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:08 ب.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

متشکریم نونوچه خان!!!
آدرسه خیلی طولانی بود!!!
آدرس سر راست تر نداره؟

کجاش طولانیه؟؟!! از میدون ونک تا نونوچه ستان که راهی نیست

لیوسا چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:06 ب.ظ http://memorialist.blogsky.com

رمز ورود به منزل خوشبختی رو ندادی نونوچه.یعنی زنگ بزنم در رو باز میکنی؟

اوهوم
رمزش اینه...
زییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینگ
بیا تو لیوسای عزیز
خوووووووووووووووووووووشوووووووووووووووووومدی ناناسی
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

روانشناس چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام نونوچه جون موفق
دیدم پستم مثبت اندیشیه گفتم عکس تو رو هم بذارم انرژی مثبتش صد برابر بشهچه آدرس باحالی نونوچچه بال تر که خونه ویلاییه
حتما با توکل به خدا تمام سعیم رو میکنم که به این آدرس برسم.خییییییییییییییییییییییلی قشنگ بود نونوچه جونمخیلی ازش درس گرفتماینو واقعا گفتمممنون نونوچه جون گلم

یوووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو به پروین جووووووووووووووووووون نونوچه اوهوم تو نونوچه ستان همه خونه هاش ویلاییه ناناسی
قابل تو رو نداشت... نوشته های من همش بو میده... انگار لای سبزی های گندیده باشند از اون بوهااااااااااااااا ولی نوشته های تو خیلی خوووووووووووووووووفه چشاااااااااات خوشمل میبینه
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

دختر شمال چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ب.ظ http://r00zaneh.blogsky.com

۲ ساعته پشت در هستم باز کنین دیگه

شاید آیفونش خرافه
یوووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو ناناسی بیا تو گل پرک نونوچه
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

باران پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 ب.ظ http://4sooyzehn.blogsky.com

سلام نونوچه نونوچستانیخوفی
قالب جدید مباااااااااااااااااااااارک خیلی خوکشلهاون نی نی که داره دست میزنه بچگیاتهخیلی نانازه فردا میام موفقیت نونوچستان بهت سر میزنمبای بای بوس بوس

یوووووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو به باران جووووووووووووووووووووووووووووونم
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
اون ننی نیه خوف منم دیگه نونوچه یعنی فینگیل... بچه یا همون نی نی خودت که گفتی ناناسی
چرا فردا میای؟؟!! الان بیااااااااااااااااااااا
بووووووووووووووووووووووووووووووووووس

امیر پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ب.ظ http://my4divari.blogsky.com

یووووووووهووووووووووووو
سلام نونوچه جون من اومدم مرخصی . سربازی خیلی حال میده . آش سربازی رو هم خوردم .
من نبودم اینجا رو نو نوار کردی بلاااااا
بازم اگه بذارن میام
یووووووووووووووهووووووووووو

یووووووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو جوجه سرباز نونوچه برگشته
هیپ هیپ هورااااااااااااااا
هیپ هیپ هورااااااااااااااا
هیپ هیپ هورااااااااااااااا
هیپ هیپ هورااااااااااااااا
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای آش!!!!! تو نونوچه ستان وقتی یکی رو میدازن تو سیاه چاااااال بهش آش میدن
هه هه هه هه همش تبلیغاته می خوام تا روز تولدم جوجه هام زیاد شه بعدم اونا بفروشم تا باهاش یه کمری 2011 بخرم
یوووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو

مهرداد جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

عجب وب عجیبیه!!!
نونوچه دیگه چیه؟؟؟؟؟

یووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو یه جوجه جدید
بالاخره بازار تبلیغاتم جوابید... هورااااااااااااااااااااااااااا
این وب مریخیه
نونوچه چیه نه!! باید بگید نونوچه کیه!! نونوچه یه دخمل شیطون و بازیگوشه اهل نونوچه ستان عکسشم سمت راست وب در حال دست زدنه میتونید مشاهده بفرمایید
البته تو فرهنگ نونوچه ستان به بچه های فینگیل و فندقی میگن نونوچه!!
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

عسل جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ق.ظ

سلاااااااااااااام نونوی خودم!!
شه طوری طلا؟
این توکل و پشتکارو خوب اومدیا!! مخصوصا توکل! چون من معتقدم که با توکل ۶۰٪قضیه حله! آخه توکل یعنی سپردن خودت دست خدا!
راستی در و دیوار نو مبارک باشه!! خیلی باحاله ها ولی قبلی به من احساس خوبی میداد اما اینم تک ها نانا!
راستی این عکس که گذاشتی یکی از اهالیه نونوچستانه؟! فنرش در نره این قدر بالا پایین میره!!
هه...هه...هه... شوخی کردم طلا!
دوووووووووست دارم تا بعد...

یووووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو به عسل نونوچه
خوفه خوفم برلیان نونوچه!!!!
در و دیوار نو واسه تبلیغاته می خوااااااااااااااااام تا روز تولدم تعداد جوجه هام بشه 50 تاااااااااااااااااااااا
اوهوم عکسه بچه عصمت خانم ایناست خواستگارمه اسمشم نونو کاره آخه 24 ساعت 25 ساعتش رو کار می کنه خیلی active ما شالله
منم دووووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم تا ابد
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

الهه جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ق.ظ http://dokhtarekord.blogsky.com/

دستت درد نکنه قالبت رو عوض کردی...زیاد با قالب نظرات قبلی حال نمیکردم نونوچه جون..مرسی میدونم واسه من عوض کردی..

حال کردی اعتماد به نفسم در حد احمدی نژاده!!!
میرم هر وبلاگی اسمتو میبینم...با این شکلک

دوست دارم ..راستی ممنون واسه راهنمایی کارت روزنامه نگاری..نونوچه جون دعا کن برم..واسه کنسرت روزبه..همش خوابشو میبینم.. خواب دیدم بوسیدمش !! تعبیرش چیه..؟؟؟حتما تعبیرش اینه که من بی ظرفیتم حق ندارم روزبه رو از نزدیک ببینم..وگرنه آبروی خودمو میبرم..نونوچه ببینمش غش میکنم بخدا..بای بای بیای پیشم دوباره!!

هه هه هه هه قالب رو واسه تبلیغاتم عوض کردم
خیلی وقته دنباااااال یه قالب با عکس نونوچه میگردم دو تا پیدا کردم منتها خدا تومن پول می گیرن نا مردا
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بوس کردن تعبیرش اینه که اونو خیلی می خوای نانا... نشونه بی ظرفیتی نیستش الهه جونم!!!!!!!!!!!!
الانم تو کتاب چک کردم...
یووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو به روزبه... من که نمی شناسمش!!!!
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی گل پرک نونوچه

لیوسا جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ب.ظ http://memorialist.blogsky.com

خوب خیالم راحت شد اجازه ورود گرفتم حالا به چه مناسبت بیام دیدنت؟

به مناسبت لوبیاااااااااااااااااااااااااااااااا پرونی
تو نونوچه ستان واسه گذارندن اوقات فراغت میشنن کنار هم و به هم دیگه لوبیا قرمز پرت می کنن خیلی میحااااااااااااااااله
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

محمدجون جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ب.ظ http://t30com.tk

سلام مطالبت خیلی باحال بود موفق باشی
بای

یوووووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو به شما... قیافتون آشناست
چشمای شما عادت به با حال دیدن داره
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

امیر جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ب.ظ http://my4divari.blogsky.com

یوووووووهووووووووووووووو

عکس خودته انداختی اون کنار ؟ داره همینجور دست میزنه ؟
خیلی با حاله ولی مثل اینکه پسره

یوووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو به جوجه سرباز نونوچه
اوووووووووووهووووووووووووم منم
خوف فتو شاپش کردم دیگه... تا پخش نشه اونوقت دیگه تو نونوچه ستان راهم نمیدن اسم هنری م ساشا ست
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

hydrghl جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:16 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااام گل نونوچه جون خودم
در و دیوار نو مبارکخوشمله هاااااااانونوچه میخوای ما رو بفروشی؟؟؟میگن جوجو رو آخر پاییز میشمرن نه اینکه میفروشن!!!دووووووووووست دارم خوشمله

یووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو به پروین جونم
مرسی ناناسی... واسه تبلیغاته!!! می خوام تا روز تولدم تعداد جوجه هام بشه 50 تاااااااااااااااا
الان نمی فروشمتون... همه تون جوجه اید... وقتی مرغ و خروش شدید اون وقت می فروشمتووووووووووون
پروینی چرا اسمت رو عوض کردی؟؟!! نمی توونم بخوونمش اسم قبلیت آسون تلفظ میشد
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
منم هوارتا دووووووووووووووووووووووووسمت دارم خوشمله خانم

روانشناس جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:23 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

چرا فحش میدی پروین جووووووونم؟؟!!

نگین جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:09 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

سلام !‌ماشالا چه آدرس سرراستی هم هست
این عکس تویه درباره ی وبلاگن خیلی باحاااااااااااله !‌مثه خودت

یوووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووو به نگین جووووووووووووووونم
نونوچه ستانه دیگه!!!! از همه جا راه داره
اوهوم عسکه خودمه پسملش کردم تا پخشش نکنن
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

مهرداد جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

نونوچه دخمله؟؟؟
عکس سمت راست که پسره!!!!!!

این نونوچه ستان هم شهر جالبی باید باشه ها...
یه سر باید بیام

یوووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو به جوجه مهرداد خاااااااااااااااان
عکسه خودمه پسملش کردم تا پخشش نکنن
هه هه هه هه کی به شما گفته که نونوچه ستان شهره؟؟!! نونوچه ستان داهاته بچه شهری یه داهات پشت کوه های نانوک
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

عسل شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ق.ظ

سلااااااااااام طلا!!
خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟ سر حالی؟
پس خواستگارته!؟ بگو چرا این قدر بالا پایین میره! حالا فهمیدم!2تا دلیل داره!!
اول چون 25 ساعت کار میکنه
دوم هم چون دل تو دلش نیست که به تو برسه!میترسه از دستت بده نانا!؟
ولی از من میشنوی تو که اینقدر خوشدل ناناسی و جیگر منی حیف نیست بری با این آقای نونوکار ازدواج کنی؟! حروم میشی ها!! تو120% ازش سر تری گلم!
دوووووووست دارم خفن!

یووووووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو به عسل جونم که همش به فکر منه
باهاش مزدوج نمی شم جوجولیه نونوچه!!!!!!!
عین ماهی تابه ست لا مصب!!! چشااااااااااااااااااات خفن می بینه گل پرک خانم
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
منم دوووووووووووووووووست دارم هوارتا ناناس نونوچه!!

روانشناس شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااام نونوچه جون جون خودمخوبیییییییییی؟؟؟اون یکی با اسم داداشم بوداشتباهی شده بودمن فحش ندادم فقط سیر تحولی یه آدم از عصبانیت به احساس دلشکستگی رو نشون دادم

یوووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو به پروینک نونوچک!!!!
من که توپه توپم گل پرک!!!! تو توپی؟؟!!
هه هه هه هه لو رفتی ناناسی از اینکه تو هم داداشی داری
چه سیر بانمکی بود... عین فحش بوووووووووووود دلت نکشنه گلم... تو سوگلیه منی به کسی نگووووو
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

مهرداد شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

عجب... پس اینجا روستای نونوچ ستان هست!!!!!!

روستا نه
داهاته!!!! بگید داهات... سخت نیست
دا... هات دا... هات
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

^میم مثل موفقیت...^ جمعه 16 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:02 ب.ظ http://EHSANFATOOLLAHI.BLOGFA.COM

سلاااام هم اسمی...
حتما اگه هستی به وبلاگم بیااااا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد